På väg hem

En fin liten bild på mig i min fina sverige tröja som jag har på jobbet! Och jag vet inte hur man roterar bilderna från iphonen så den får va fel vriden hehehe. 

Ja nu sitter jag på bussen på väg hem. Eftersom Sverige förlorade matchen igår så kommer det vara i princip hel dött på stället jag jobbar på dvs. inget för mig att göra. Dom hade svårt att få dit folk när Sverige fortfarande hade en chans att gå vidare, blir ju inte direkt lättare när Sverige är helt ute. 

Så nu sitter jag som sagt på bussen hem. Stort plus till swebus för gratis wi-fi och eluttag! Får se om jag ska tillbaka till Mariestad eller hur det blir. 

Ska bli skönt att komma hem nu, på obestämd tid haha, träffa mina fina vänner och njuta av sommaren. Ikväll ska jag träffa Julia och imorgon Elin och Felica. Myspys. 

Har sett att kodningen på min bloggdesign är helt konstig, orkar inte fixa till det just nu, ska kanske göra en ny design så småningom, just nu är det ju en standard design med andra färger bara haha. Det får duga så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra!!! Du har stavat fel! F.e.l.i.c.i.a bara så du vet liksom ;o

2012-06-17 @ 01:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback