Fika med vännerna

Igår var jag med Julia i stan, vi satt och pratade på Sandgrundsudden ett par timmar, fanns mycket att ta igen nu efter all tid som jag har varit borta. Det var mysigt. 

Nu har jag precis kommit hem från stan. Var och fikade med Elin och Felicia. Även här fanns det VÄLDIGT mycket att prata ikapp haha. Min morgon elelr ja förmiddag kanske, var lite kaos. Skulle in till stan men låg kvar i sängen liiiite för länge så sen blev det lite stressigt. Såklart lyckades jag slå i min tå i tröskeln så det började blöda, gjorde såååå ont. Sen skulle jag ta cykeln till stan för bussarna gick inte så ofta, då började det regna typ direkt när ja satte mig på cykeln så jag fick stå under ett tak och vänta ett tag när ja hde kommit halvvägs. Hade iaf tur när jag cyklade hem, började spöregna precis när ja kom innanför porten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback