Död stad

Haha ja, jag skulle jobba just nu men var där vid 20 i 8 och det var bara en gäst där. Snacka om död stad. Sååå vad ska jag göra nu då? Laddar inför morgondagens jobb, då är det fullbokad på restaurangen eftersom det är Sverige som spelar. Snälla Sverige vinn imorgon annars kommer de inte bli särskilt mycket jobb för mig dom närmaste veckorna heller. 

Kanske tar en springtur nu ikväll om jag orkar, rätt skönt väder ute. Annars får de bli film hela kvällen/natten. Sov i en och en halvtimme förut för att ja skulle jobba på kvällen men nu när ja inte ska de så kommer jag inte bli trött så kommer va vaken halva natten haha. Jaja. 

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Terese

ÄLSKAR att du bloggar igen ifrån din döda stad :P

2012-06-15 @ 11:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback