15 Juni

Älskar att jag sover för att fördriva tiden, sover hela tiden, sååå skönt! Nej inte hela tiden, ska inte överdriva. Idag har jag varit hos farmor och farfar och ätit lunch. Fick med mig mat hem också, ska dit imorgon och öta lunch också, lyx. Bara åka dit och få massa god mat! Idag fick jag pannbiff, farmors pannbiff är den godaste som finns!! 

Btw, vad hände med den här döda staden?? Det är hur mkt folk som helst, överallt. Har jag missat nått?? Det är nog massa turister som har kommit hit nu skulle jag gissa, är ju typ en sommarstad. Men helt seriöst, det har varit folktomt sen jag kom hit och nu poff så var det massa folk, happyface!!

Ikväll ska jag jobba och idag kommer det vara fullt upp. Är ju Sverige som spelar, hoppas dom vinner. Inte för att det är så stor chans att dom gör det, men hoppas hoppas!! Har fortfarande inte fått schema för dom två resterande veckorna. Skulle fått det i måndags haha. Kommer väll ikväll eftersom det gamla schemat tar slut idag så vore de ganska bra att få det idag. 

Så nästa helg är det midsommar. Har ingen aning om vad jag ska göra, beror helt på om jag jobbar eller inte. Tror dock inte att jag jobbar eftersom det inte lär vara så mycket folk och kolla på fotboll på midsommar. Om jag är ledig mer än en dag åker jag nog hem, annars kanske mamma ska komma hit. Jag är inget fan av midsommar egentligen, men det kan ju vara lite mysigt ändå. 

Terese, vad som behövdes för att jag skulle börja blogga var alldeles för mycket fritid i en stad där det inte händer nånting. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback