14 Juni

God morgon!

igår kväll jobbade jag några timmar, var inte så mycket gäster eftersom inte Sverige spelade men några stycken var där iaf. Några tyskar, så dom var ju väldigt nöjda över vinsten. Juste om jag inte har sagt de så jobbar jag med att servera och plocka disk på stadshotellet i Mariestad. kommer jobba där tills fotbolls em är slut. 

Ska jobba ikväll också, men innan det ska vi till farmor och farfar och äta lunch. Sen får vi se vad jag ska hitta på. Eftersom jag inte börjar förens 20.00 ikväll så har jag en hel del tid innan jag börjar. Ska nog sova en stund på eftermiddagen haha, då är man pigg och orkar jobba. 

Sen är det lite jobbigt, telenorsnätverk ligger nere så min mobil är helt död, noll täckning, buhu.. Förhoppningsvis fixar dom det under dagen. Hela deras kundtjänst har dessutom blivit sönderringd haha. Kan tänka mig alla företagare som bara har mobiltelefoner, vilken panik dom har. Man blir helt handdikappad när telefonerna inte fungerar, man är så van att alltid kunna bli kontaktad och kunna kontakta andra.

Nu ska jag fixa i ordning mig, ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback