Helgen som varit

Älskar bilden till höger! Gick förbi en tefeonkiosk när vi skulle till bion och i den stog en gran, fint!

Så i helgen har jag faktiskt hunnit med en hel del, antagligen för att jag hade en dag extra ledigt. I fredags var jag i stallet och red en sväng och på eftermiddagen mötte jag upp Julia också gick vi och spelade squash. Det är riktigt svårt att spela squash så vi fick inte igång nått jätte bra spel men en liten stund lyckades vi hålla bollen igång. Ska ju tillägga oclså att ingen av oss kanreglerna eller egentligen vet hur man spelar squash så vi körde på vårat eget sätt.

Lördagen hängde jag också med Julia, började på stan där jag var och lämnade mitt cv för att söka nytt jobb. Inte så stor chans att jag får det men kan ju alltid hoppas! Efter stan åkte vi iväg och åkte skridskor och sen på kvällen blev det bio med Elin, Linnea, Felicia och Julia. Vi såg En gång i Phuket. Jag brukar inte gilla svenska filmer men den här tyckte jag var bra och rolig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback