Update.

Fortfarande lite trött efter gårdagen. Var i skolan i nästan 12 timmar, fixade med inbjudningskorten som jag Elin håller på med. Även fast vi stannade 4 timmar extra i skolan så hann vi inte klart med dom, nästan alla är utskrivna men såklart så krånglade det med skrivaren haha. Tur att det finns super snälla lärare som stannar kvar i skolan när man verkligen behöver hjälp. En lärare vi inte ens har stannade två timmar extra i skolan för våran skull, vi hade inte tillgång till skrivaren på kvällen så det var därför han var tvungen att stanna. Jätte schyst! Förhoppningsvis hinner vi klart på måndag, då ska vi också stanna kvar i skolan.

Idag har varit en helt vanlig dag, Engelska på morgonen sen matte och idrott - orientering på slutet. Lite glad över att jag kommer få VG ev. MVG i slutbetyg i idrott! HAr aldrig hänt förut så det är awesome! 

Träffade Sanne en stund efter skolan och sen gick jag och fikade med Julia, som vanligt funkade inte mitt kort på det caféet så nu ska jag inte gå dit mer, hatar att betala med kontanter, kan inte hantera det dom bara försvinne haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback