Min helg

Gamla bilder på mig och Robyn.


God mat

Soft helg. På fredagen åkte jag hem till morfar, vi övningskörde och var ute och promenerade med hästarna. På kvällen åt vi kladdkaka och såg på film och sen på idol. Sen gick vi och la oss, tydligen var jag väldigt trött, sov till halv 1, kommer inte ihåg när jag senast sov så länge. Var ute och red en sväng på lördagen, kul att va i sadeln igen.

Övningskörde hem, tömde mina garderober och flyttade in dom i ett annat rum. Så nu fick jag en extra garderob och mer plats i mitt rum, great!
På kvällen lagade jag god mat, älgfärsgratäng. Den blev lika god som mormors, inte illa! Lärt mig av den bästa.
Kollade på tv och tog det allmänt lungt.

Var duktig idag och åkte och tränade med Julia. Var länge sen vi tränade nu, har inte funnits tid till det. Pluggat hela tiden känns det som. Allt kommer på en gång nu innan vi går ut på praktik v.45 Men jag ska inte klaga, jag har hellre för mycket att göra än för lite somd et var förra året i skolan. Allt för många timmar som jag och mna kompisar bara satt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback