Jobba Jobba

Halloj!
Både igår och idag har jag jobbat. Sökte ett jobb som försäljare på jrm ab i söndags kväll och redan på måndagen ringde dom upp mig och frågade om jag ville komma in på utbildning och kolla lite på jobbet. Satt och lyssnade i en timme på hur dom jobbade och vad som sålde -  tele2 abonnemang. Fick provringa några första samtal på Måndagen och fick napp på första samtalet och då fick jag även jobbet. Så idag var jag där och gjorde min första dag och sålde ett mobilt bredband och en hemtelfoni. Inte så mycket men bra ändå för att vara första dagen så chefen var nöjd med mig. Ska även jobba imorgon och på lördag men sen ska jag inte jobba alls lika mycket utan då blir det onsdag och söndag. Perfekt, lite extra tillskott. Ingen jätte lön men bättre än inget, och det var ju ganska roligt att ringa runt till folk. Fråga igen om två veckor så kommer inte svaret vara desamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback