I Österrike

Haaaaalllåååå kompisaaar!

Befinner mig just nu i Österrike. Åkte nattbuss till Arlanda inatt som tog 4½ timme, men det gick bra, as sköna säten i bussen och eluttag så jag kunde ladda mobilen. Valde att bara sova 40min på bussen för att kunna sova på flyget och det gick bra. Kan ju bara berätta att man ska inte sätta på ett as högt alarm och ha headset i, fick typ hjärtattack när den började ringa.

Jag måste vara den sämsta någonsin på att välja rätt kö på flygplatser. Det började på arlanda då jag stod och skulle cheka in i self-chek in sakerna, hamnade bakom 5 österrikiska gubbar som inte fatta hur man skulle göra, stog nog och väntade där i minst 20 min för jag ville inte flytta mig, tänkte ju att dom snart skulle vara klara. Men sen när jag äntligen fått ut mitt boardingkort och ska gå och lämna in väskan så lyckas jag hamna i fel kö där också och fick vänta as länge. Min otur fortsatte på säkerhetskontrollen i Wien, trodde jag valde rätt kö, men hon som stog och kollade väskorna på skärmen va så sjukt seg så det tog alldeles för lång tid. Jag hann iaf till mitt flyg. Allt annat på resan gick bra och smidigt så jag är nöjd och glad. Riktigt stolt över mig själv att jag vågade flyga helt själv, checka in allt och dessutom mellanlanda och byta flyg!

Det bästa med att flyga med Austrian airlines är att dom är så gulliga och ger en fika och dricka gratis på flyget, tack så mycket!

När jag kom fram var jag jätte trött, såklart, så skulle lägga mig och vila i en timme men istället somna jag och sov i 6 timmar. Det var skönt, nu känner jag mig seg men lite mer utvilad. Ikväll ska vi nog gå och äta pizza, gooott!!

Oj vilket långt inlägg det blev... hehe oppsiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback