Lite uppdatering

Vilken bra helg jag har haft! I fredags var vi och firade Elin som fyllde 20, åt god mat och sånt. Sedan på Lördagen råkade jag sova till klockan 3, det varinte alls meningen men jag var väll antagligen trött. Mitt nya sov-rekord, haha.. På lördags kvällen var vi hemma hos Julia och Karina, blev bjudna på god mat även där. Blev en liten promenad med Julia på natten också! Och idag var vi hemma hos mormor och morfar och firade farsdag. Åt god mat som man alltid gör där, mums. Och åt tårta. Var ute och red en sväng också, var ett tag sedan sist nu eftersom jag har varit bortrest. Det gick riktigt bra.
Imorgon fortsätter jag min praktik på Bam54, trivs jätte bra så det ser jag fram emot. Hade gärna haft längre praktik än 3 veckor.. men det blir det i vår och nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback