Baaaadaaa

För några dagar kom badkaret som vi köpte för ganska länge sedan. Mormor och Morfar var här och hjälpte oss att få det på plats igår. Så idag invigdes det, tyvärr är jag inte en "bad-människa" när det gäller badkar, jag lyckas alltid få i för varmt vatten också slutar det med att jag tycker det är tråkigt att bara sitta där så jag går upp. Badade i typ 10 min, max. haha

Annars i helgen har jag umgåtts med mina vänner, Fredagen var vi hemma hos mig och lagade god mat och såg på idol. Vid 11 var vi på bio, vi såg Breaking Dawn. Åhhh vad dålig den var, vissa scener var väll bra men många scener var sjukt overkliga så det förstörde hela filmen. Jaja, så är det ibland. I alla fall på natten sov tjejerna här och på Lördags morgonen tog vi bussen upp till Sunne för att gå på öppet hus på skolan. Nördigt att åka dit när man inte behöver, men det är så mysigt på öppet hus julpyntat och skolan bjuder på pepparkakor och glögg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback