Österrike 24/3





Hej!
Som ni ser hann jag inte uppdatera igår när jag kom hem. Eller ja jag orkade inte eftersom vi kom hem vid tre på natten.
Det var ju hockey som jag sa igår, en ganska bra match, Klagenfurt vann så nu är dom i final. Efter matchen gick vi upp i vip;en och åt lite mat, och satt och pratade lite. Sen när klockan var ett så åkte några vidare till något annat ställe och fortsatte att fira vinsten, så då följde jag, pappa och Julia med dit.
Det var en pytteliten men fin bar vi åkte till, fick stå upp i början för att det var så mycket folk men sen blev det ett bord ledigt och där satte vi oss. (LÄS) Någon meter ifrån mig och Julia satt en 75 årig gubbe som satt med en iphone och försökte ta kort på mig hela tiden så jag satt och gömde ansiktet med händerna i 5minuter, men han slutade inte, pappa sa till honom att sluta, men det gjorde han inte. Så jag fick byta plats för att bli av med honom. Äcklig och obehaglig gubbe!
Men förutom den äckliga gubben var det en trevlig kväll, och vi kom som sagt hem vid tre så då gick vi och la oss nästan direkt.

Idag har vi inte gjort någonting speciellt, pappa har varit i isahallen hela dagen så jag och Julia har varit hemma och solat på balkongen, det var över 20 grader varmt, jätte skönt.
Ikväll ska vi ut och äta och imorgon åker vi tyvärr hem...


Kommentarer
Postat av: madde

sv: hihi, det är nog bäst det du! =)

Har du några idéer när du tänker på vad det är vi gör egentligen? ♥

2011-03-27 @ 22:00:37
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback