Österrike 21/3


Backen, tagen ifrån liften upp till toppen

Jag på bilden till vänster, Julia och jag på bilden till höger. Och fråga mig inte hur jag lyckas att se så rolig ut på alla bilder, det bara händer.

Promenad ner till sjön i kvällssolen.

Nere vid sjön.

Så igår var vi och åkte skidor i bergen, kommer inte ihåg vad stället hette men fint var det. Vi fick toppen väder hela dagen, solen sken och det blåste inte alls mycket.
Det var flera år sedan jag åkte skidor sist så det gick förvånansvärt bra. Jag trillade ju två gånger men ena gången var det inte mitt fel, det var en som höll på att köra på mig.
På kvällen när pappa var på träning tog Julia och jag en promenad. Först gick vi till affären och köpte chips och cola. Dom har cola burkar här som är 0,5 liter, de är lite coolt!
Sen gick vi ner till sjön och satte oss där och åt lite chips och drack cola. Det var massa änder där, ni vet fåglar, så jag kastade i lite chips till dom, dom första änderna gillade intechips men sen kom det två konstiga svarta änder som var helt galna så vi kasta i massa sen gick vi snabbt därifrån så att dom inte skulle attackera oss elelr något.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback