Österrike 20/3


Utkikstornet på den vänstra bilden, Utsikten från Magdalens berg på högra bilden.

Och en liten fin egobild

Igår tog vi en tur med bilen, vi skulle upp i ett utkikstorn som ligger här i närheten men när vi kom fram så var det stängt till April. Så då åkte vi vidare till ett annat ställe, Magdalens Berg. Vi var där sist när jag var här också. Jätte fin utsikt och ett mysigt litet café/restaurang som ligger där uppe på toppen. Vi tänkte fika lite men när vi hade väntat på att få en glass och en kaffe i typ 20 minuter så gav vi upp och åkte där ifrån. Vi kan ju säga att det inte riktigt var våran dag igår haha.
Men sen på kvällen vände turen när vi var på hockey, matchen var jätte bra och spännande och Klagenfurt, som vi hejar på, vann. En liten miss av mig var att jag hade samma blå färg p åmitt nagellack som motståndarnas tröjor, och det fick jag en kommentar om av gubben som satt brevid mig, det är i alla fall vad jag tror han sa. Inte så lätt när han pratade tyska och inte kunde någon engelska hehe.

Uppdaterar kanske om idag senare om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: madde

Hej du! Gissa vad? Jag har fått hem min kamera nu hihi, så glad! ♥

2011-03-22 @ 19:13:02
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback