Intervju

Idag fick vi ledigt från skolan hela dagen eftersom vi hade som uppgift i svenskan att intervjua en person som jobbar på ett grafiskt företag. Jag, Linnea och Elin var hemma hos en tjej som jobbar på reklambyrån Spenat.
Intervjun gick väldigt fort, och vi fick svar på dom flesta av våra frågor. Imorgon på svenska lektionen ska vi börja skriva ett repotage om personen vi intervjuade så det är väll först då man ser om man frågade rätt saker eller inte. Men men, om vi undrar något mer så fick vi mejla. Toppen.
Om jag blir nöjd med repotaget kanske jag kan lägga upp det här sen när det är färdigt, om det är okej för henne som det handlar om.

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; Tack så mycket! Ja det tycker jag verkligen att du ska! :)

2011-03-29 @ 20:03:28
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Minette

sv: Tack :)

2011-03-30 @ 16:21:58
URL: http://miinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback