Antivåldskampanj

Nu har jag varit en riktigt dålig bloggare, men who cares? Jag har haft annat för mig.

I skolan håller vi på med en antivåldskampanj, vi ska senare skicka in materialet till en tävling där man har chans att vinna 100 000 kr till klassen. Jag håller på med några affisher, jag har gjrot klart en affish helt, sen har jag två som är nästan klara och några till som jag inte har börjat på.
Här är i alla fall den affishen som jag är klar med.


Bild och design av mig.
Bild fotad med Sony A200, sunpakblixt och en bygglampa. Redigerad i Photoshop cs5.
Affishen är gjord i Indesign cs5.


Vad tycker ni? Vad kan jag ändra, vad är bra? Vad är dåligt? Ge mig kritik, det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback