Turkiet

Ja, då var en resa till Turkiet bokad. Helt spontant men inte alls fel. Första gången jag åker all inclusiva, men det blir nog jätte bra, man får äta och dricka hur mycket man vill HELA tiden. Det passar mig jätte bra!
Vi ska bo på ett hotell som heter ambassador, verkar jättefint och har spa, pool och ligger 50m från stranden. Jag åker tillsammans med min pappa, bror och ev. hans tjej Elin. Vi åker om 1 vecka, sjuuuuukt. Måste köpa bikini!!!!

Idag har jag varit i skolan, illa jag har ju sommarlov! Men det var helt okej, mysigt. Jag var där tillsammans med Elin(och nu känner jag att jag måste sluta tjata om Elin, hela förra inlägget var nästan bara om henne, verkar nä'stan som jag är hennes stalker eller nått) Vi gjorde inbjudningskort till hennes morbrors sambos 40års fest och dom blev så j*ävla snygga, helt seriöst. Jätte nöjd! Det tog dock lite längre tid än vad vi hade räknat med, menmen. 

Senare på eftermiddagen åkte jag hem till mormor och morfar, vi grillade och satt ute i solen och åt. Jätte mysigt. Efter maten gick vi ut och red, eller jag red och dom gick med lilla plutten Goliat. Jag red i skogen eftersom hon har tappat två skor och hon får så ont i fötterna av stenarna men på tisdag kommer hovslagaren, toppen.

Imorgon ska jag och mamma ta en tur till Örebro över dagen, blir nog lite shopping och sånt hoppas jag. Kanske hittar en bikini om jag har tur!

Och jag orkar inte leta upp en bild att lägga in, jag bara skriver av mig lite så ni får stå ut elelr skita i att gå in på min blogg. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback