Pippitröjan

Jag är kär.

I min fina pippi tröja som jag har chillat runt i idag.
Dålig bildkvalité, ja. Det är det enda negativa med min nya phone, sämre kamera än på den förra.

Började dagen med lunch på stan, hoppade över frukosten eftersom jag vaknade vid 12. Så pappa kom och hämtade mig vid 1 så åkte vi ner på stan och åt nachos, gott. Och efter lunchen gick vi till optikern och gjorde syntest för körkortet, såg felfritt. Får se om det är lika felfritt efter mina tre år på brobygrafiska med 90% av tiden framför en datorskärm. Menmen, det är värt de.

Tog en tur till banken också, jag ahde tänkt att skaffa en internetbankdosa så jag kan göra överföringar mellan olika konton men nej, jag är ju inte 18 så det fick jag tydligen inte göra. Kände mig ganska nertryckt när jag kom dit och hon inser att jag bara är 17.
"Nej du är ju bara 17."
"Du får inte ha en bankdosa."
"Du får inte göra affärer."
"Du får inte göra blablabla."
- Bara för att hon va en gammal tant!

Jo tack jag vet jag är inte 18 och det är mycket jag inte får göra men det är mina pengar borde jag inte få göra vad jag vill med dom då ? Jaja inget att hänga upp sig på utan snällt bara vänta ett år till och sen fixa en bankdosa.

Ikväll har jag myst med mina fina vänner. Tog de lungt, kolla lite på tv och åt massa chips och godis. Vi hade tänkt sätta oss ute nånstans och grilla men det blev ju inte det bästa vädret för det, spöregn. Yeeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback