Örebro

Tjenare bloggen, haha ne fult,

Idaghar jag som jag sa igår varit i Örebro med mamma. Vi har gått i affärer hela dagen och shoppat massor. Köpte snyggaste bikinin, tyckte jag behövde en ny nu innan turkiet. Det blev en rosa, den är så rosa att den nästan lyser, låter jätte fult men de är riktigt snyggt och kommer bli ännu snygagre när jag är brun och fin. En annan sak jag köpte var en pippi tröja, jag är kär. Skönaste tröjan jag äger, åhh den är så mysig. Har en känsla av att den tröjan kommer bli överanvänd nu i sommar. Perfekt att ha på svala sommarkvällar.

Fick bli ett lite kortare inlägg idag och även idag utan bild för jag är helt enkelt för lat för att ladda upp någon.
EDIT: Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback