Också var man tillbaka ännu en gång,

Ja, nu ska jag börja blogga lite igen, så att mina söta vänner (d.v.s. inte Elin) vet vad jag håller på med under sommarlovet. 

Idag är jag en nöjd tjej, jag har ätit skräpmat från mcdonald's för första gången på VÄLDIGT länge. Fick dock vänta ett år på att få maten och jag med mitt dåliga tålamod höll på att explodera ute i bilen, hungrig som ett djur dessutom. Men nu är jag mätt och glad. I skolan har jag fått höra att det jag behöver "förbättra" och lära mig är att vänta på att andra ska bli färdiga. Hur kan det vara dåligt att vilja gå framåt? Haha. Elin fattar.

Under dagen idag har jag träffat mina tjejer från klassen, Elin och Linnea, dom var här och lånade min dator lite och imorgon kommer Felicia och lånar min dator, ska jag känna mig utnyttjad? Hehe, nej dom är så välkomna. Imorgon ska jag och Felicia försöka hinna ta bilder till hennes header så hon kan bli helt färdig med sin nya bloggdesign. 

Ikväll, alltså inte nu men senare ska jag och mamma äte lite räkor. Det är gott. Just so you know.

Nej nu får det vara slut tjatat för min del. Hoppas alla har ett bra sommarlov hittils, det har jag, SOVA <3


Tja.

Kommentarer
Postat av: julia

hehehe på tiden att du blogga sandra ! HAHAH ;DDD

2011-06-14 @ 19:13:53
Postat av: Felicia

du borde känna dig utnyttjad... puuuss!

2011-06-16 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback