Hemma igen

Tjenare tjenare!

Nu är jag hemma igen från Turkiet. Jag har haft det super bra och jag längtar redan tillbaka. Inte bara till stället utan jag saknar även alla snälla och mysiga människor vi har träffat under veckan. Jag saknar att gå ut med bara ben på kvällen utan att behöva ta med en tröja ifall att det blir kallt.

Jag måste erkänna att jag var lite "rädd" eller vad man ska säga för att åka till Turkiet. Jag visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig. Man har ju hört lite olika historier. Men det var så mycket bättre än vad jag kunnat tänka mig. Människorna var trevliga och ja okej vissa var lite efterhängsna och jobbiga när dom ville ha in oss i alla affärer och restauranger men ändå så gjorde dom det på ett trevligt sätt. 

Slutsatsen jag kan dra är alltså att jag är mer än nöjd med min resa. 

Bilder får det bli en annan dag, imorgon låter väll som en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback