Turkiska skor



Köpte nya skor när jag var i Turkiet. Riktigt sköna att gå i faktiskt. Blev inte någon jätte bra bild så jag får väll visa en bättre bild nån dag när jag har dom på mig. 

Idag kom min nya dataskärm...den funka inte. Bra där. Skicka en skärm som inte fungerar. Den blinkar till 1 sek också står det något i stil med Power saving mode. Tråkigt. Men jag ska ringa till Dustinhome imorgon så får dom skicka en ny. Jobbigt bara att behöva skicka tillbaka den jag fick idag med tanke på att paketet inte var det minsta.
Kom ganska nyss hem från stan, jag har varit på bio med bästa Julia. Vi såg Bad teacher, vi hade tänkt att se something borrowed men den gick bara klockan 6 och vi ville gå vid halv 10 så då fick det bli den andra filmen. Den var jätte bra så den kan jag verkligen rekomendera. 

Nu ska jag sätta på en film eller något och äta Ben&Jerry glass, goooott! Cookie dough är lätt godast eller vad säger ni??

Kommentarer
Postat av: julia

FAN VILKA HETA SKOR! ;D

2011-07-06 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback