Turkiet-bilder

Här kommer lite bilder från Turkiet. Elin har dom bästa bilderna så jag lägger nog upp några till när jag har fått dom för hennes bilder är mkt roligare.

Våran pool... Paret som ni ser i poolet dom såg vi hela tiden, vi var på samma plats hela tiden det blev nästan lite pinsamt i slutet.
Havet och massa solstolar

Jätte dålig bild men en kväll var vi på en jätte stor nattklubb som hette Inferno och den kvällen var det foamparty så dom sprutade massa skum över hela dansgolvet, de va nice!
Min bror lekte bartender och blandade goda drinkar. Vi döpte den gröna till mr frogg efter en bar som låg i närheten.


Som sagt mina bilder från resan är inte jätte roliga eftersom jag glämde ta kort hela tiden men Elin har väldigt mycket bilder och väldigt många bra bilder så det kommer fler roligare bilder så småningom!

Nu är jag hemma från stockholm, har shoppat en hel del ni kan få se nån dag.
Imorgon ska jag träffa Felicia, vi hade tänkt sola och bada men de ska tydligen regna hela veckan så vi passar på att spela squash. Det är riktigt jobbigt men jag kan behöva träna nu efter några månader helt utan träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback