Ny dataskärm beställd!


Bild från dustinhome.se

Nu har jag precis beställt en ny dataskräm. Sviiiider i plånboken.... menmen det kommer bli jätte bra. Det fick bli en från dell en 23". Har läst massa recensioner och alla har tyckt att den har varit toppen så vi får hoppas att jag också tycker det. 

Imorgon åker jag till stockholm med mamma, det ska bli jätte roligt. Vi ska shoppa och sen ska vi hälsa på hennes kompis och bo hos henne tills på måndag. Så det kanske blir lite dålig bloggning nu men ja ni få som läser har väll vant er, hehe. 

Bilderna från Turkiet dröjer alltså ytterligare några dagar för nu har jag varken tid, lust eller ork. Måste packa upp min väska från Turkiet, buhuhu stackars mig och sen måste jag packa min väska tills imorgon och gärna sova någorlunda i tid eftersom det har blivit lite dåligt med sömn den senaste veckan. 

Juste.., idag har jag hjälpt min bror och hans flickvän att flytta. Dom har fått en större och mycket finare lägenhet. Glad för deras skull! Men j*vlar vad jobbigt det var att bära alla saker fram och tillbaka jag är helt slut nu!

En annan JÄTTErolig sak är att jag har fått praktikplats till höstens praktik. Så under vecka 45-47 befinner jag mig på varumärkesbyrån Bam54. Dom kallar sig för en varumärkes byrå men jag är inte riktigt 100 på vad skillnaden är mellan en varumärkesbyrå och en reklambyrå men det kanske jag vet efter mina 3 veckor där.

Oj, herre vad långt inlägg det blev, det var ju inte meningen. Nu är det bäst att jag avslutar för det är ändå ingen som orkar läsa längre nu. 

Hoppas alla har en toppen sommar och njuter av det fina vädret. Kraaaaamis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback