Igår


Igår var jag med mamma och hennes kompis på en teater. Det var primadonnor vi såg och den var jätte rolig, satt och skratta hela tiden. Joakim Nätterqvist spelade en av huvudrollerna, och han är ju inte jätte ful hehe. Tyvärr var han ju utklädd till kvinna större delen av teatern. 

Efter teatern cyklade jag hem till Julia, väntade typ ett år på att hon skulle bli klar, segaste människan på jorden men ja tycker om dig ändå Julia! Senare åkte vi ner till stan och satt i sandgrundsparken och pratade typ. Så kom Rasmus och Ludde en stund. Vi va där rätt länge och senare på kvällen eller natten så går de förbi en kille och ja tänker att han kände ja igen jätte mycket. Så kommer han tillbaka och bara "är det du?" Och jag fattar ingenting men sen fattar jag att det var Tomas, en kompis som jag inte har träffat sen jag var pytteliten. Så de va kul att träffa han igen. Vi cyklade till donken och Julia och jag åt pommes som vi doppade i glass, AS GOTT!!! Mysig kväll med fina vänner!

Sen när jag kom hem så åkte jag igen, vi tänkte åka och bada men när vi kom till vattnet var det för kallt så vi struntade i det. Kom hem typ vid 5 och då gick jag och la mig.

EDIT: Råkade radera inlägget så nu ligger det på fel datum eftersom jag fick publicera det igen, hehe.

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAH så sant .. hehe jag är lite seg.....

PLUS : POMMES M;ED GLASS ÄR GOTT HEHEE :D

2011-07-12 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback