Fet dag!

Idag har jag varit i kiiiiiil och träffat Felicia. Vi har varit allmänt feta. Gick till coop och köpte två paket gifflar, digistivekex och jordgubbar sen satte vi oss på hennes gräsmatta och prata lite och åt lite för mkt. När jag satt på tåget hem kom jag på att jag inte hade ätit någon mat på hela dagen, det enda jag hade ätit var fika så då ringde jag till Julia och fråga om hon vill med och äta pizza. Så jag fortsatte min onyttiga livsstil på pizzerian....

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ritar i Illustrator, blir nog klar med bilden ikväll så då kan ja ladda upp den här. Imorgon kommer min farmor och farfar hit för farmor har fyllt 80år så vi ska till nått ställe och äta och fira henne, det ska bli trevligt. Träffar dom inte så ofta tyvärr.

Kommentarer
Postat av: felicia

osminkad och allmänt frääääsch!

2011-07-13 @ 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback