Effektiv dag

..eller inte!

En fin solnedgång förra sommaren...

Har inte gjort någonting idag känns det som. Ändå gick jag upp vid 11, vilket är tidigt för att vara jag när det är sommarlov. Det enda vettiga jag har gjort idag är att dammsuga och enda anledningen till det var att mamma tvingade mig, hade mycket hellre luggit ute i solen och solat. 

Snart tänkte jag gå ut och ta en powerwalk men det är så varmt så jag kommer väll svettas ihjäl om jag går ut nu. Efter det får det nog bli ett dopp i älven och svalka av sig, hur skönt som helst! Julia har lovat hon ska cykla brevid mig när jag går sen, ja ghatar att gå själv så ja tvingar alltid med henne antingen att gå eller cykla brevid.

Ikväll ska jag också hänga med Julia, skräll,  våra mammor ska vara hemma hos mig också kommer det massa folk hit. Men vi får Julias hus för oss själva så vi tänkte grilla och ta de lungt, blir väll en liten tur med cykeln också om det är fint väder, så skönt att bara cykla en sväng när det är varmt på kvällen!

Glöm inte följa min twitter, Sthornstrand, och om ni inte har twitter tycker jag att det är en bra idé att göra det. Gå med gör ni här
Jag är älskar twitter, folk uppdaterar ofta så man kan hänga med på vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback