Bilder från Köpenhamn

Margaritaaaas, cheeeeers!

Mamma och jag i Kasper BMW cab som mamma var kär i så han körde oss ner till stan på kvällen...
Till höger, julia och jag inne på monki och "provar kläder" - slutade med en hög egopics..

Cupcakes ♥

Vi har haft det väldigt bra i Köpenhamn. Bästa var utekvällen, dansade hela natten, tog av mig skorna för dom blev jobbiga att dansa i och efter det var mina fötter mindre rena. Hade ett tjockt svart lager med smuts under fötterna när jag kom hem men det var värt.På dagarna gick vi runt på stan, kollade lite i affärer och åt mat. Jag har blivit monki-kär så nu är väll Elin nöjd, eller?

Kommentarer
Postat av: Broo

Guuu så snygga!

2011-07-27 @ 23:45:00
URL: http://malmelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback